Udruženje „Šansa za roditeljstvo“ imalo je priliku da prisustvuje ovogodišnjem Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2017 u organizaciji Marketing mreže.
Festival je i ove godine je ponudio učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija. Akcenat festivala bio je na integraciji, ali i na drugačijim, “oštrim” idejama, koje izlaze iz granica očiglednog.
Prvi dan festivala obeležila su predavanja eminentnih stručnjaka iz sveta, dok je drugi dan bio rezervisan za think tank radionice za agencije, kompanije i studente.

Panel diskusija „We don’t advertise, we solve problems!“
Panel diskusija pod nazivom „We don’t advertise, we solve problems!“, na kojoj su učestvovali najbolji kreativnih direktori iz Srbije, skrenula je pažnju na nužnost društveno odgovornih kampanji. Panelisti su se složili da bi i agencije i brendovi u Srbiji morali više da se posvete kreiranju društveno angažovanih kampanja koje mogu skrenuti pažnju na goruće probleme u društvu i doprineti njihovom rešavanju.
U tom smislu, Marketing mreža već treću godinu za redom dodeljuje nagradu KAKTUS u 22 kategorije, uključujući i nagradu za najbolju neprofitnu integrisanu kampanju. Ove godine, u finale je ušla i #KampanjaNaDar koju su za Udruženje Šansa za roditeljstvo uradile agencije Direct Media i Fusion Communications. Cilj kampanje je bio da se javnosti skrene pažnja na probleme sa kojima se parovi i pojedinci u Srbiji susreću u borbi za roditeljstvo. Kroz slike i video materijale koji su bili plasirani na društvenim mrežama, ali i televizijska i radio gostovanja predstavljen je rad Udruženja, ali je i poseban akcenat stavljen na podizanje svesti o značaju vantelesne oplodnje.
Udruženje „Šansa za roditeljstvo“ se još jednom zahvaljuje na odlično osmišljenoj kampanji i divnoj saradnji ostvarenoj sa agencijama Direct Media i Fusion Communications.